Scholengemeenschap

Schoolbestuur

Het schoolbestuur (of inrichtende macht) is het officiële beleidsorgaan van de school. Het benoemt het personeel, stelt de directeur aan, keurt de jaarrekeniningen goed, is verantwoordelijk voor het financieel beheer, neemt verantwoordelijkheid bij mogelijke conflicten, ... Kortom het schoolbestuur staat, in nauwe samenspraak met de directeur, in voor het beleid van de school. Ons schoolbestuur is overkoepelend voor de vrije basisscholen van de scholengemeenschap.

Basisonderwijs Zeebries VZW

Prof Mac Leodstraat 11
8400 Oostende
ondernemingsnummer 0449.490.377